defekt-stop MULTI-SEAL

  (klikni na LOGO a spusť film)

Máte zahradní traktor, sportovní čtyřkolku, terénní motocykl...? Tak to určitě znáte, tu prekérní situaci, kdy chcete vyrazit sekat trávu, protáhnout se lesním úvozem. Ale... někdo (!!!) odložil vloni do trávy hrábě! A blbě! Takže... kolo dolů, guma dolů... a tak dál. Je to otrava a zdržení. S MULTI-SEALem tohle nezažijete. Ani nebudete vědět, že máte v pneumatice díru.

MULTI-SEAL je hmota kašovité konzistence, která se přes ventil vtlačí do pneumatiky (v množství dle velikosti kola) a v případě defektu zaplní otvor (až 15mm v průměru) a zabrání úniku vzduchu. Vozidlo pokračuje v práci. Bez prostojů jinak nutných k provedení opravy.

Jak to funguje?  (klikni na LOGO a spusť film)

Po naplnění kola a jeho otáčení při jízdě, přilne MULTI-SEAL vlivem odstředivé síly k vnitřnímu obvodu pláště. V případě, že dojde k průpichu, zatěsní otvor okolo předmětu. Po vytržení předmětu z pneumatiky je hmota do otvoru strhávána unikajícím vzduchem. Vlákna a plnivo okamžitě otvor utěsní a k dalšímu poklesu tlaku v pneu nedochází. 

Jak se kolo plní?

Pneumatika se běžně nasadí na disk a nahustí. Po naskočení patek se vyjme ventilová vložka, na ventil se nasadí plnicí pumpa MULTI-SEAL. Pumpa má určitý vnitřní objem (lze regulovat zarážkou-omezovačem zdvihu pístu). Pumpa je vsazena do nádoby s MULTI-SEALEM. Podle rozměru pneumatiky vyčtete z přiložené tabulky kolikrát musíte pumpu naplnit a vyprázdnit do kola. Kolo naplníte, očistíte ventil, vsadíte ventilovou vložku a nahustíte na doporučený tlak. Toť vše.

Kde je možné kolo naplnit?

Jedna možnost je kolo dopravit do našeho servisu, kde kolo napočkání naplníme a odešleme zpět k Vám. Druhá možnost je oslovit kterýkoliv servis v okolí a my rádi po dohodě MULTI-SEAL dodáme k použití.