Akce a slevy > Kariéra
 
 

Kariéra

 

Naše společnost nabízí zajímavou práci s možností získání zkušeností a kvalifikace vhodné pro další osobní i profesní rozvoj. Nabízíme

  • příjemné pracovní prostředí v mladém a dynamickém teamu
  • příležitost neustále zvyšovat své znalosti a schopnosti
  • možnost čerpání dovolené ve zkušební době
  • po zkušební době příspěvky na obědy a na dopravu
  • zvyšování kvalifikace odborným školením
  • příspěvky na penzijní připojištění

Právě mezi sebe hledáme nové kolegy na tyto pozice:

obchodní zástupce s nástupem ihned.

Náplň práce:
• vyhledávání klientů z řad autodopravců a servisních center
• telefonické kontaktování potenciálních klientů a sjednávání schůzek
• osobní jednání s klienty - celá ČR a SR
• seznámení klientů s produktem, zpracování cenových nabídek
• uzavírání smluv s klienty


Nabízíme:
• profesní zaškolení a vedení
• fixní plat + provize + odměny


Požadujeme:
• zkušenosti s přímým prodejem a technické vzdělání výhodou
• práce s PC - MS Office
• řidičský průkaz sk.B
• velmi dobré komunikační a prezentační schopnosti
• chuť dále se vzdělávat a profesně rozvíjet
• nutná komunikační znalost angličtiny, znalost polštiny výhodou

Strukturovaný životopis s Vaším kontaktem zasílejte na e-mail: info@v-extra.cz

 

MANAGER(KA) PRODEJE PNEU A DALŠÍCH PRODUKTŮ-požadujeme minimálně středoškolské vzdělání, příjemné vystupování a komunikaci, vysoké pracovní nasazení, dodržování firemních obchodních standardů, vstřícný přístup ke zvyšování znalostí oborů s důrazem na teamovou práci. Místo výkonu práce-Zlín. Další informace při osobním kontaktu.

OBLASTNÍ KOORDINÁTOR OBCHODNÍCH VZTAHŮ-požadujeme minimálně středoškolské vzdělání, seriozní přístup k plnění marketingových a obchodních úkolů, schopnost rozvíjení obchodních kontaktů a  jejich pravidelné vyhodnocování, řidičské oprávnění skupiny B, znalost cizího jazyka výhodou, práce s PC uživatelsky, spolehlivost a vysoké nasazení při plnění firemních úkolů. Místo výkonu práce-oblast Slovenska a souvisejícího příhraničí. Další informace při osobním kontaktu

OBLASTNÍ KOORDINÁTOR OBCHODNÍCH VZTAHŮ-požadujeme minimálně středoškolské vzdělání, seriozní přístup k plnění marketingových a obchodních úkolů, schopnost rozvíjení obchodních kontaktů a  jejich pravidelné vyhodnocování, řidičské oprávnění skupiny B, znalost cizího jazyka výhodou, práce s PC uživatelsky, spolehlivost a vysoké nasazení při plnění firemních úkolů. Místo výkonu práce-oblast Čech a souvisejícího příhraničí. Další informace při osobním kontaktu

 

V současné době nejsou volná žádná pracovní místa.

Přesto ale, máte-li zájem, zašlete nám kontaktní údaje a informace o Vašich schopnostech, znalostech či zkušenostech, a v případě potřeby Vás budeme kontaktovat.

   Drummondův zákon náboru pracovníků: Ideální uchazeč se objeví den poté, co je místo obsazeno

 
 
 
 
 
 
Novinky:
Spuštěna nová prezentace
 
 
 
 
batman